.

Gammal bild, tagen för typ 2 år sedan, saknar det långa håret en aning faktiskt..


Sitter och lyssnar på gamla låtar som påminner om förr, för ungefär 1 och ett halvt-2 år sedan. Fast jag verkligen var olyckligt kär i över ett år så var livet ändå underbart, alla vänner man hade som man nu har förlorat, som man inte umgås med längre, det är sorgligt alltså.. Jag saknar min bästa vän som jag hade då som jag knappt pratar med längre. Jag saknar då man hade chillkläder, då man gick runt som en liten fjortis.
Det är svårt att beskriva alla känslor som kommer ut när man lyssnar på låtar som påminner om förr, man vill bara spola tillbaka tiden och göra om allt om och om igen. Om man tänker att man inte går allt för långt bak i tiden, typ bara till i höstas, dit vill jag med spola tillbaka, göra allt om och om igen, men så funkar inte läget, hur ska man göra egentligen? Det är faktiskt ett stort dilemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0