waaoooh

Godkväller!
Har inte hunnit slänga in ett inlägg här idag eftersom att jag först va i skolan, sen stan och sen Ida!
Men i alla fall, när jag gick hem från Ida så slog tanken mig att jag vill ha en redig förändring, jag vet verkligen inte vad men jag har tänkt lite och jag ska verkligen ta tag i min träning nu, första fotbollsträningen för mig blir på söndag och herregud vad jag saknar att få röra en boll alltså! Men var i alla fall ute och sprang för en stund sen för att kolla lite hur min kondition var, och jag kan faktiskt säga att jag själv tycker att den var riktigt bra, jag trodde att den skulle vara kass men det visade sig att den var bra faktiskt, så det blev jag riktigt nöjd med. Sen ska jag börja träna upp mina ben och arm muskler med så jag i alla fall blir lite starkare.
Sen har jag även bestämt mig för att jag ska bli blondare snart, är så himla trött på denna tråkiga färg som jag har i håret..
Haha okej nu ska jag sluta prata om alla mina förändringar, men har ingenting mer att skriva faktiskt, första skoldagen var helt okej, fått en läxa än sålänge!
Blir sängen tidigt idag, är riktigt trött!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0