/////

"Elin är en underbar människa som alltid lyssnar, hon är verkligen min bästa vän. Jag delar min glädje med henne, och det går inte att vara ledsen med henne. Eller om hon är ledsen då är jag det. Vi har känt varandra riktigt länge nu, faktiskt sedan våra stora systrar var små och dom är nu 27år! Elin gumman, jag finns alltid här för dig och det vet du, i alla lägen älskling!"



Så skrev en kompis om mig för ett tag sen och jag kommer ihåg hur glad jag blev. Jag vet inte om hon kommer ihåg att det är hon som har skrivit det men det kanske hon gör!
Jag vill spola tillbaka tiden så att allt kunde bli som vanligt igen, vad hände egentligen?.. Hoppas verkligen att allt kan bli som det var förut, jag saknar det jätte mycket i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Linn Andersson

Elin, jag minns det! Herregud, blev ju tårögd nu.. Jag saknar dig, du är underbar, det vet du!<3

2011-01-07 @ 13:13:23
URL: http://linnaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0