Dag 7 & 8

Har varit lite off nu på senaste, varit väldigt trött och inte orkat lägga ner min tid på att blogga helt enkelt.
Men dag 7 i alla fall.
Min bästa vän.
Jag har många bästa vänner om man säger så, men dem som jag varit bästa kompis med längst är linn och madde. Linn vet jag inte hur det är med henne längre om man säger så, tappat kontakten och pratar verkligen inte lika mycket längre som vi gjorde innan. Det har varit upp och ner med henne några gånger men man kan väl säga såhär, människor förändras. Madde har jag varit bästa vän med i 9 år snart och jag är säker på att vi kommer vara det resten av livet med. Som sagt har jag fler bästa vänner som jag fått genom åren, och jag är väldigt glad att jag har dem med, vet verkligen inte vad jag skulle gjort utan dom! <3
Dag 8, favoritsaker.
Min favoritsak är helt klart min telefon, haha vet inte vad jag skulle gjort utan den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0