Dag 3

Mina föräldrar.
Mina föräldrar har varit skilda sen jag var 6 år. Jag kommer ihåg den dagen då min mamma berättade att dom skulle skilja sig som om det var igår, det var så himla hemskt och jag blev så ledsen fastän att jag bara var 6 år. Men nu har båda mina föräldrar mina nya partners, jag bor hos min mamma mest, bort nästan aldrig hos min pappa bortsett från varannan helg och typ inte ens det längre. Man förstår ju nästan att jag med andra ord har mycket bättre kontakt med min mamma än min pappa och det tycker jag är synd för jag vill verkligen ha bra kontakt med min pappa med men det är bara att kämpa och hoppas på att det blir så någon dag!
Förra året så uppskattade inte jag mina föräldrar över huvud taget, jag var rent ut sagt en idiot mot dom, jag var verkligen grymt nonchalant mot dom och brydde mig inte över huvud taget, eller inerst inne gjorde jag det, då ångrade jag mig varje gång jag var taskig mot dom, men nu under detta året har jag bättrat mig och mina föräldrar har hjälpt mig att bli en helt annan person från den jag var innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0