dag 2

Min första kärlek.
Ja min första kärlek var ingen mindre än Andreas i min klass, haha! Jag och han var ihop i 4 år, från ettan till femman! Det var verkligen jätte seriöst mellan oss hela vägen, bortsett från att vi var tillsammans med andra samtidigt haha!
Men min första riktiga kärlek som jag liksom var kär i var en som heter Erik. Det var för drygt ett år sen nu och jag kommer ihåg hur ledsen jag var för att jag inte kunde få honom, men nu är det över med honom, pratar inte ens med honom längre och tänker inte alls på honom. När jag kom på att jag kommit över honom, att jag inte var kär i honom längre så kände jag verkligen att det var ett bra steg i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0