Dag 1!

Ja, då ska ja berätta om mig då.
Hm.. Jag heter Elin Anna Louise Johansson. Jag är 16 år och bor i varberg, en rätt så liten sommarstad. På fritiden tycker jag om att träna, vara med kompisar och självklart shoppa upp mina pengar, haha!
Jag är en väldigt social tjej som är väldigt framåt av mig, jag pratar väääldigt mycket eftersom att jag hatar när det blir "pinsam tystnad" så att säga.
Jag har haft en period då jag mådde väldigt dåligt, det var för ungefär ett år sen nu. Jag mådde verkligen hur dåligt som helst pga massa olika saker och min största rädsla är att jag kommer må lika dåligt igen.
Min musik smak är väldigt blandat, jag gillar all musik lite från och till. Just nu är mina favorit låtar Highwon – Från HjärtatFlo Rida – Turn Around [5,4,3,2,1]Eric Chase – Love Comes Around - Radio Edit och Ronan Keating – Winter Song.
Jag går i almers skola i 9:an, sista terminen nu är världens mest efterblivna men ändå älskade klass, kan säga att det kommer bli rätt sorgligt när denna terminen är slut, men sen bär det ut på nya äventyr och överraskningar, ändå rätt så skönt att få testa på nya saker liksom!
Nu kommer jag inte på något mer att skriva om mig!

Kommentarer
Postat av: julia

Där med prata mkt e vi nog väldigt lika ;) Hatar med när det blir tyst :D

2011-01-12 @ 12:54:53
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0