You're the reason that I breathe

Slutade en och en halvtimma tidigare idag från skolan för hade ingen idrott så det var nice!
Direkt efter så åkte jag ner till stan och letade efter skor med mamma, och äntligen så hittade jag ett par som inte var allt för dyra och som jag faktiskt kan nöja mig med i höst!
Sen ska jag hitta ett par vinter skor med, tror att det blir uggs faktiskt, riktigt sköna är dom!
Nu sitter jag här och ska snart åka och spela match ute i halmstad, ååh va roligt att åka enda dit, nej....
Men men man får göra det bästa av saken, genom att vinna, så var det iaf värt att åka dit! ;)
Kommer hem senare ikväll får se om jag skriver något då.
Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0