Riktigt trött!

Sommarbild..
Hejsan!
Nu är jag riktigt trött och ska snart lägga mig framför tv:n och glo på ullared, man märker att skolan faktiskt utmattar en ordentligt.
Träningen gick riktigt bra idag, åh jag älskar fotboll!
Var och letade skor i stan idag, hittade ett par i helgen när jag var på kungsmässan, men dom fanns inte i min storlek där så jag åkte ner till stan idag och kollade på om dom fanns där i min storlek, men det gjorde dom såklart inte, shit va arg jag blev, men nu har mamma i alla fall beställt dom på internet och hoppas att dom kommer innan veckan är slut, lääääängtar iaf<3
Bild på dom kommer upp nån dag!
Bloggar kanske mer senare får se om jag orkar.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0