Komplex?

Jag har faktiskt funderingar över att skaffa tandställning.
Jag vill gärna ha det för jag har verkligen komplex över mina tänder, snea osvosv, usch hatar dom verkligen, så jag funderar faktiskt på att skaffa det så att jag får ett finfint leende!
Tänk om man var lika snygg som Megan Fox? Det skulle verkligen vara en dröm, liksom kolla bara? perfekt ansiktsform verkligen, perfekt överallt, åååh blir verkligen så avundsjuk!
Denna hårfärgen, liksom så otroligt snygg, och själva håret är verkligen också sjukt snyggt!
Skulle kunna döda nån för själva håret och färgen alltså..
Mörka ringer under ögonen är något som jag har problem med. Det är så otroligt fult och jag hatar det verkligen så otroligt mycket, jag har försökt få bort dom på alla möjliga sätt men ingenting funkar verkligen..

Hur skönt skulle det inte vara om man faktiskt kunde ändra alla sina komplex över sin kropp utan att det skulle kosta någonting egentligen? gud va glad jag skulle vara om man faktiskt kunde det, då skulle man ju vara perfekt, då skulle alla vara perfekta så slapp man klaga på varandra..

Nej nu ska jag sluta drömma och göra något åt mina komplex istället för att klaga, haha!
/E

Kommentarer
Postat av: Siri

åh.. tandställning.. fick det igår! visst man får fina tänder men AJ! smärtan är hemsk... tvungen att säga! kramkram :)

2010-12-04 @ 19:21:59
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0