It's just like we were meant to be

Jag tror faktiskt att jag är den lyckligast flickan på jorden
<3
Why can't I breathe whenever I think about you
Why can't I speak whenever I talk about you
It's inevitable, it's a fact that we're gonna get down to it
So tell me
Why can't I breathe whenever I think about you
Gym Class Heroes – Cupid's Chokehold / Breafast in America

wowowwwww, väntar på Linn, hon är segis.
Inatt sov jag hos Petter och ja.. haha det är konstigt att vi alltid somnar när vi kollar på film.
Menmen nu är jag trött, jag måste egentligen läsa i min bok men jag är busig och orkar inee det idag faktiskt! ;)
Mitt lockiga naturliga hår så att säga, usch gillar det inte över huvud taget, det är bara för mycket i vägen!

CYAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0