själv

Hej idag var jag på stan (SJÄLV!!!!)
Jag satt på ett café som heter mignon (SJÄLV!!!!)
Jag tog kort på stolen som jag satt på, det gjorde jag faktiskt helt (SJÄLV!!!!!!)
Sen gick jag in i jätte många läskiga affärer, det gjorde jag i princip också (SJÄLV!!!!!)
Shit jag e värsta (SJÄLV!!!!) idag, fan mina vänner har dissat totalt..
Fast... jag har jätte många fina bilder på lina som jag tagit helt (SJÄLV!!!!!) in zoomade och fina är dom..

Ett helt oseriöst inlägg som jag skrivit (SJÄLV!!!!!!!!!)
Wtf

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööö du är ju störtd:P:P:PPP:

2010-05-20 @ 20:37:27
Postat av: amanda

DU ÄR KONSTIG (SJÄLV)

2010-05-21 @ 08:19:11
URL: http://amandaenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0