Gothia 2010, ett minne för livet!

Fotbollen i sig gick kanske inte så jätte bra men det var riktigt roligt att möta lag från andra länder och såna lag som man aldrig mött förut! Alla kämpade jätte bra men nådde ändå inte fram till finalen, haha! <3
Men gothia kommer verkligen bli ett minne för livet, på mindre än en vecka har man hunnit med så otroligt mycket!
-Gått runt i göteborg så att man fått svinont i benen.
-Lärt sig hur spårvagnar funkar.
-Varit på liseberg.
-Gothia discot.
-Gothia invigningen, det häftigaste jag varit på i hela mitt liv!
-Ätit på donken exakt varje dag.
-Över 1200 kronor har gått upp till bara mat.
-Dampat som fan på rummet.
-Linn och jag har hittat på världens bästa dans
 Black Eyed Peas – Missing You
-Girlsen och jag gav den som faaaan på discot och dansade tills benen var döda.
-Träffat nytt jätte roligt folk från olika länder.
-Lärt sig typ hela göteborg utantill tack vare att jag och enander är så bra på spårvagnar nu :D
- mallan och sandras damp
-låtsas fisar och rapar på nätterna
-Och så mycket mycket mycket mer!
Det har varit både sura miner och glada, otroligt mycket skratt och en del tårar men detta har ändå
varit den bästa cupen i hela mitt liv!



























Minne för livet <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är ju sååå bäst!

2010-07-26 @ 10:32:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0