sliiiten

kom hem från skolan för en stund sen, uuuusch har inte känt mig såhär sliten på flera år, fyyy.. Så snart ska jag i alla fall gå och duscha, sen ska jag börja skriva på ett brev om sommarjobb, duktigt elin!


Detta är den finaste musikvideon jag har sätt på riktigt länge, gud får gåshud...
Would you run, and never look back?
Would you cry, if you saw me crying?
Would you save my soul tonight

Would you trimble if I touched your lips
Would you laugh
oh please tell me this
Now would you die for the one you love?
Hold me in your arms tonight



Hittade den på alexandras blogg, check it out! :) www.acsm.blogg.se

Kommentarer
Postat av: linn

vad hände med att vi skulle sommarjobba?

2010-12-17 @ 17:19:26
Postat av: Anonym

hihih, ja visst är den söt

2010-12-18 @ 18:58:56
URL: http://acsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0