julkänslan?

Var är julkänslan? känner verkligen ingenting och jag ska ändå åka till pappa och fira jul där idag.. Det är redan den 23 och imorgon är det julafton, känner verkligen ingenting, så har inga högre förväntningar på årets jul heller.. Nej nu vill jag inte vara negativ men känner faktiskt ingenting...
Jag kommer ihåg förra året den 23, då var jag verkligen jätteglad och det pirrade nästan i min mage för att jag var så glad, iår är det verkligen inte alls samma känsla... Och då hade jag också redan fått en julklapp utav någon som jag tyckte väldigt mycket om, kommer ihåg att jag blev jätteglad för den, har till och med sparat den som ett litet minne... Menmen, får väl börja fixa mig nu, ska trotts allt snart iväg!
Puss.




Bjuder på två trötta bilder med, godjul i förskott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0