Godmorgon!

Vaknade nyss brevid madde som va jätte varm, får hoppas att hon inte blir sjuk bara!
Fick en fråga om vilka bloggar jag läser och att jag skulle skriva lite kort om dom, så får väl göra det!



Jag läser mina vänners bloggar
www.liynn.blogg.se
www.amandaenander.blogg.se
www.meemon.blogg.se
www.barassandranh.blogg.se
www.lyngfelt.blogg.se
www.cclarahnilsson.blogg.se
www.jonawe.blogg.se
www.vdrasko.blogg.se
www.jennifer94.blogspot.com
www.worldofijg.blogg.se
Dessa bloggar läser jag som är mina vänner och jag tycker att alla är lika bra, de har helt enkelt roliga bloggar som jag tycker om att läsa, haha!
Sen läser jag även dessies, kenza och kissies blogg, storbloggarna.
Dessie tycker jag verkligen har mognat upp en del, visst hon är fortfarande lite omogen men det gör hennes blogg bara roligare tycker jag, att hon liksom inte tar allt på fullaste allvar. Hon har liksom med roliga saker i sin blogg som är intressant att läsa, fast nu tycker jag att den blivit liite tråkigare för tycker att hon mobilbloggar väldigt mycket, men det kanske bara är bra, jag vet inte :)
Kissies läser jag för att jag tycker hon provicerar på ett roligt sätt, hon får ju liksom bara läsare på att provicera. Men ibland tycker jag att hon provicerar lite väl mycket så att det går lite över styr om man säger så. Hennes blogg har jag läst jätte länge och det blir typ bara så att jag klickar mig in på den för att se om hon har uppdaterat automatiskt!
Kenzas blogg har jag för inte så längesen börjat läsa regelbundet, förut läste jag den bara då och då för att jag tyckte att den var så tråkig, men nu har jag börjat tycka att hennes blogg är rolig! Hon kan verkligen bjuda på sig själv och kör liksom sitt egna race och det tycker jag är riktigt bra!
Btw, det går inte att dela in texten i stycken, så det får bli lite jobbigt att läsa.

Kommentarer
Postat av: ida

läser du inte min!?:o

2010-12-30 @ 10:42:32
URL: http://worldofijg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0