fråga!

Fick en fråga om varför det tog slut mellan mig och min kille (petter), och kan väl säga såhär, om inte båda har lika starka känslor för varandra så funkar ju inte ett förhållande heller. Han hade tappat känslorna helt enkelt, och även fast det var svårt för mig att höra det så kan jag ju inte tvinga honom till att älska mig. Jag skulle vilja spola tillbaka tiden så jag fick uppleva alla underbara dagar med honom igen, men så funkar ju inte livet..
Jag älskar honom jätte mycket fortfarande och det kommet ta tid för mig att glömma honom, men livet går vidare och jag hoppas att jag och han kommer vara bra vänner i framtiden för jag vill inte förlora honom.
Hoppas att svaret räcker! :)
Fick en fråga om varför det tog slut mellan mig och min kille (petter), och kan väl säga såhär, om inte båda har lika starka känslor för varandra så funkar ju inte ett förhållande heller. Han hade tappat känslorna helt enkelt, och även fast det var svårt för mig att höra det så kan jag ju inte tvinga honom till att älska mig. Jag skulle vilja spola tillbaka tiden så jag fick uppleva alla underbara dagar med honom igen, men så funkar ju inte livet..
Jag älskar honom jätte mycket fortfarande och det kommet ta tid för mig att glömma honom, men livet går vidare och jag hoppas att jag och han kommer vara bra vänner i framtiden för jag vill inte förlora honom.
Hoppas att svaret räcker! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett väldigt ärligt och bra svar:)

2010-12-28 @ 10:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0