super inlägg nr1!

Gårdagen var lite random, men när man har världens bästa random vänner så blir stunderna med dom random, men jag älskar dom ändå<3
Det började med att alla samlades hemma hos mig, sen gick vi ut, stanna ett antal gånger, kom typ inte fram, haha, men sen så hamnade vi plöstligt på skolan, satt där och snacka bara, sen kom tommie och oliver, fick åka på tommies moppe, wiiii det gick allt snabbt!
Sen senare fram mot kvällen så blev det så kallt, så jag, Johanna och Lina drog hem till mig, käka macka och snacka en stund, sen åkte lina hem och johanna sov hos mig, myyys! låg typ och kolla på nått random program till klockan två haha!
Men nu sitter jag och johanna här och väntar tills vi ska fixa oss, vilket vi ska göra nu, sen får vi se vad dagen bjuder på! 







Saknar dig, kom hem nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0