Sommarlov 2010<3

Sommarlovet 2010 har varit det bästa genom tiderna, det hemska är att det har gått så jävla snabbt och är så ledsen för det..
Imorgon börjar skolan igen, har inga större förväntningar, skulle föredratt att haft sommarlov lite längre till, men nu är det bara ett år kvar på almers sen börjar man gymnasiet!
Tack alla mina underbara vänner som har gjort mitt sommarlov till det bästa genom  tiderna!<3

-Stranden
-Gothia
-Härliga sommarkvällar
-Varit med världens bästa
-Tre toppar
-Gjort de sjukaste grejerna
-Blivit tillsammans med en underbar kille
-Skrattat
-Gråtit
-Lärt känna nya roliga människor
-Liseberg

Åhhhh, det finns så mycket jag vill skriva som jag har gjort men det skulle ta flera timmar!
























Det finns så mååånga fler bilder som jag vill lägga upp, men hinner inte det nu för nu måste jag sova, upp tidigt imorgon!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: linn andersson

fan vad söt jag är när jag badar!!!!!

2010-08-23 @ 14:50:04
URL: http://liynn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Älskar dig!

2010-08-23 @ 15:38:09
URL: http://jonawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0