liseberg!

Hejsan!
Idag var det att ställa klockan på 8, riktigt seg var jag faktiskt, menmen, vid 9 cyklade vi ner till stationen och åkte sen vidare till göteborg! Väl framme så tog vi spårvagnen till liseberg, var där innan dom öppnade, menmen, dom öppnade ändå grindarna in till liseberg tidigare så! Väl inne så började vi åka, åkte faktiskt uppswinget förförsta gången idag, två gånger, är faktiskt riktigt stolt över mig själv, jag vågade åka allting på liseberg förutom uppswinget förut, men nu vågar jag åka allt, riktigt stolt faktiskt, haha!
Men i alla fall, sen åkte vi la hem någon gång vid 9 tiden.
Det har verkligen varit en underbar dag idag med mina favorit tjejer, bra väder var det med och man hann åka mycket, det gillar vi!
När vi var hemma i varberg igen så åkte jag direkt hem till en annan favorit, min pojkvän<3
Nu ska jag sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0