jaa




Det här är min sega och extremt efterblivna kompis Amanda Enander.
När hon och jag är trötta så vill ingen vara med oss, då känner vi oss rätt mobbade.
Jag och Amanda är rätt så mobbade alltid faktiskt, det enda vi gör på dagarna är att sitta inne och lyssna på hajen, våran favorit artist!
Men när Amanda inte har någonting att göra så ringer hon mig och säger att vi ska leka, det är itne alltid att jag vill leka med henne, men hon tinvgar mig. Jag har många smeknamn till henne, OndaAmanda, BajsAmanda, mobbadeAmanda, osvosv.
JAg väntar på denna såkallade Bajs amanda nu, hon är jätte seg.
Ville bara skriva av mig lite, så skrev en text om mig vän, amanda JOSEFINE!!! enander.


Kommentarer
Postat av: amanda

alltså, så långsam är jag ju inte egentligen :) heh...

2010-08-10 @ 12:05:07
URL: http://amandaenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0