Inte orkat blogga idag!




Har varken hunnit eller orkat blogga idag men nu ska jag göra ett snabbt inlägg innan jag åker till pappa på kalas.

Senare ikväll vet jag inte vad som händer, ville träffat pojken min men han kunde inte :(
Men i alla fall, sov i johannas uterum inatt, eller alla gjorde inte det, Lina, Amanda x2 och madde drog in och la sig innan medans vi andra stanna kvar där ute, riktiga kämpar är vad vi är haha! ;)
Men på morgonen kan jag säga att jag hade så sjukt ont i delvis hela kroppen ajajaj! Så nu är det bevisat att man inte kan sova i en solstol i en hel natt! ;)
Nu måste jag fortsätta packa, och imon kommer bli såååå toppen! :D
Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0