frågooooor

1.är du beredd? - ja
2.okej då börjar vi - låter bra :)
3.vad heter du? - Elin Anna Louise Johansson
4.hur gammal är du? - 15
5.hår färg ? - mörkbrunt
6.lång / kort ? - 1.63
7.skostorlek? - 37-38
8.använder du bh? -  ja haha
9.om ja vilken storlek har du? - 75B
10. vad har du för färg på dina underkläder? vitaa 
11.är du kille? - no
12.är du tjej? ohjaa
13.runkar du ofta? - eftersom att jag inte är kille så nej :)
14.är du singel? - nej :)
15.skulle du kunna starta ett förhållande nu? - har ett
16.är du intresserad av nån tjej/kille? - ja
19.har du ett förhållande? - ja :)
20.är du tjock? - nej det skulle jag inte kunna kalla mig
21.kan dina föräldrar lita på dig? - inte en aning
22.har du glasögon? - nopee
23.har du bra självförtroende? - Funkar
24.har du blivit sviken nån gång? - ja
25.hur är ditt humör just nu? - rätt dåligt faktiskt
26.har du testat på knark? - no!
27.tycker du om jordgubbar? - bäst
28.har du druckit dig full nån gång? - ja
29.har du testat snusa? - nej  :)
30.har du rökt någon gång? - ja
31.har du några syskon? - ja.
32.vad har du för mobil? - sony ericsson
34.tycker du om att sola? - love
35.gillar du grillat? - ja 
36.går du på någon sport? jaa
37.spelar du nå instrument? - nope :)
38.favorit film? - hm, finns många bra
39.hur mår du? - Är på rätt dåligt humör men annars så.. 
40.vad skulle du offra allt för? -Familj&vänner
41.lunarstorm eller bilddagboken? - Inget av de egentligen men bilddagboken 
42.vad har du gjort idag? - Skola, hemma, träna
43.är du snygg? - SNYGGAST
44.vad är de bästa me dig? - Att jag är social
45.vad är de sämsta me dig? - Att jag alltid ska lägga mig i allting och att jag lätt blir sur
46.kan du cykla utan händer? - nej haha
47.har du moppe? - nej
48.har du körkort? - nej.
49.trivs du med det? - nej, jag vill ju köra bruuum bil! :( 
50.har du magrutor? - nej 
51.vart bor du ? - varberg 
52.trivs du där? - helt okej :)
53.favorit stad? - Stockholm :)
54.hip hip hora eller fjorton suger? - hip hip hora
55.är du bisexuell? - neeej
56.vad tycker du om bögar? - riktigt gulligt faktiskt! 
57.ska din tjej/kille helst va lång eller kort?- lång
58.vad tycker du om fotbolls-vm? - det är la roligt
59.vilket lag i allsvenskan håller du på? - Inget 
60.om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - hm har inte tänkt på det faktikst
61.grönalund eller liseberg? lisebeeeerg helt klart!
62.dricker du? - Det händer
63.har du tröttnat på frågorna? - Har inget bättre för mig så...
64.bra då fortsätter vi... - haha
65.har du egen dator? - ja. 
66.egen tv? - ja
67.har du dvd? - ja. 
68.har du boxer? - neej
69.har du stor säng ? - Duger :)
70.har du stort rum? - nej!
71.hur många kuddar sover du med? 2
72.har du bra kontakt med dina föräldrar? - Inte dadi men mami
73.sova ensam eller med någon? - Med någon :)
74.vem sov du senast med? - älskling <3
75.när la du dig inatt? - halv 11 typ
76.när vakna du imorse? - 7
77.vad heter du på msn? - [email protected]
78.vet du någon som äger en blogg? - jaa :)
79.vad har du för mobil nummer? - 070631406*
80.vem hade du senaste msn konversationen med?- määdi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0